Pre & Post workout Hair Routine: Συμβουλές Μαλλιών για εσένα που γυμνάζεσαι, ωστε να μην γίνουν τα μαλλιά σου ξανά η δικαιολογία για να χάσεις την προπόνηση σου!

Λατρεύεις την αίσθηση που σου αφήνει ένα δυνατό και super sweaty session στο γυμναστήριο, αλλά μισείς το πως αφήνει τα μαλλιά σου. Ναι, και εμείς το ίδιο. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείς να τα έχεις και τα δυο. Είμαστε εμείς εδώ για να σε βοηθήσουμε να μη χάσεις ποτέ ξανά προπόνηση με τη δικαιολογία […]

Λατρεύεις την αίσθηση που σου αφήνει ένα δυνατό και super sweaty session στο γυμναστήριο, αλλά μισείς το πως αφήνει τα μαλλιά σου.

Ναι, και εμείς το ίδιο.

Τα καλά νέα είναι ότι μπορείς να τα έχεις και τα δυο.

Είμαστε εμείς εδώ για να σε βοηθήσουμε να μη χάσεις ποτέ ξανά προπόνηση με τη δικαιολογία των μαλλιών σου!

Παρακάτω σου έχουμε τις καλύτερες συμβουλές για προετοιμασία των μαλλιών Πριν την προπόνηση καθώς και πως να διαχειριστείς τα μαλλιά σου Μετά την προπόνηση χωρίς να χρειάζεται να λούζεσαι κάθε μέρα!

Πρόκειται για μια εβδομαδιαία ρουτίνα μαλλιών που ξεκινάει μια μέρα Πριν την προπονητική σου εβδομάδα.

Την ημέρα Πριν την πρώτη προπόνηση της εβδομάδας λούσε καλά τα μαλλιά σου.

Χρησιμοποίησε κατάλληλο σαμπουάν για τον τύπο των μαλλιών σου , κάνε τη μάσκα σου και κλείσε με conditioner.

Στέγνωσε τα μαλλιά σου στο στυλ που επιυθμείς χρησιμοποιώντας (εαν θέλεις ) ελαφριάς μορφής πρoιόντα styling ΜΟΝΟ σε μήκη και άκρες.

Είναι σημαντικό να αφήσεις καθαρή τη ρίζα των μαλλιών σου από προιόντα styling, καθώς ο ιδρώτας τις επόμενες ημέρες θα γίνει ένα από αυτά.

Pre Workout Tips

  1. Πρίν την προπόνηση σου χρησιμοποίησε dry shampoo στις ρίζες σου, όχι σε μεγάλη ποσότητα.

Αρχικά ψέκασε στο κέντρο της χωρίστρας των μαλλιών σου. Έπειτα κάνε άλλες δυο ή τρείς πλάγιες χωρίστρες στη δεξιά και στην αριστερή μεριά του μπροστινού τμήματος και ψέκασε με dry shampoo ομοίως.

  1. Πιάσε τα μαλλιά σου σε ένα χτένισμα που δεν θα σε ενοχλεί κατά τη διάρκεια της προπόνησης.
Το σημαντικό στο πιάσιμο των μαλλιών κατά την προπόνηση είναι ότι τα μαλλιά δεν πρέπει να είναι πολύ τραβηγμένα και σφιχτά πιασμένα.

Κατανοούμε ότι σε κάποιες προπονήσεις που περιλαμβάνουν τρέξιμο ή πολλά jumps τα μαλλιά φεύγουν από τη θέση τους με αποτέλεσμα να πρέπει συνέχεια να ασχολείσαι με αυτά κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

Για αυτές τις περιπτώσεις προτείνουμε τα μαλλιά πιασμένα σε χαμηλή πλεξούδα ή γαλλική πλεξούδα.

Εαν δεν ξέρεις πως να πιάσεις τα μαλλιά σου σε γαλλική πλεξούδα δοκίμασε τις πολύ εύκολες και στυλάτες bubble braids (tutorial εδώ)

Εάν πρόκειται να κάνεις ένα πρόγραμμα χαμηλής έντασης στο γυμναστήριο , μπορείς να πιάσεις τα μαλλιά σου σε ένα πολύ ψηλό αλλά χαλαρό bun , αφήνοντας αέρα στις ρίζες σου.

Αυτό θα προστατέψει τα μαλλιά σου από το να γίνονται αδύναμα μέρα με τη μέρα με κίνδυνο να χάνεις μαλλιά κυρίως στο μπροστινό τμήμα, αλλά παράλληλα όταν τα αφήσεις κάτω τα μαλλια σου θα έχουν όγκο !

Για το πιάσιμο των μαλλιών σου διάλεξε ποιοτικά λαστιχάκια μαλλιών που δεν σπάνε την τρίχα, όπως τα scrunches από μετάξι.

Τα πολύ μικρά λεπτά λαστιχάκια που χρησιμοποιούμε για να κλείσουμε λεπτά κοτσιδάκια είναι επίσης κατάλληλα γιατί δεν αφήνουν τα μαλλιά να γλιστράνε γι αυτό και δεν χρειάζεται να τα σφίγγεις πολύ.

Είναι σίγουρο ότι θα κρατήσουν τα μαλλιά στη θέση τους, και θα είναι εύκολο να τα αφαιρέσεις.

Εάν τα μαλλιά σου είναι κομμένα σε layers και κάποιες τούφες τείνουν να ξεφεύγουν χρησιμοποίησε τσιμπιδάκια ή ακόμα καλύτερα κλιπσάκια που δεν αφήνουν σημάδια στα μαλιά.

Post Workout Tips

Μόλις τελείωσες την προπόνηση σου και νιώθεις ευεξία , χαρά και ενέργεια για να συνεχίσεις τη μέρα σου. Όμως δεν έχεις πολύ χρόνο για να ξαναλουστείς.

Τι να κάνεις:

  1. Λύσε αμέσως τα μαλλιά σου
  2. Χρησιμοποίησε leave in conditioner σε μήκη και άκρες και ξεμπέρδεψε τα μαλλιά σου
  3. Στέγνωσε με το πιστολάκι τις ρίζες των μαλλιών σου που έχουν ιδρώτα με κρύο αέρα στην υψηλή ένταση.
  4. Κάνε το styling που επιθυμείς
  5. Ψέκασε με dry shampoo τις ρίζες σου για να φρεσκάρεις τα μαλλιά σου μετά το στέγνωμα
  6. Χρησιμοποίησε ένα shine spray και λαδάκι για τις άκρες για λάμψη καθώς μπορεί το dry shampoo να κάνει τα μαλλιά πολύ ματ στην όψη.

Δοκίμασε αυτή την Pre & Post workout ρουτίνα μαλλιών για τις επόμενες ημέρες μέχρι εκεί που τα μαλλιά σου μπορούν να αντέξουν.

Οι προτάσεις μας:

  1. leave in Untangled

https://www.instagram.com/p/CGrzbBdqceZ/

2. Dry Shampoo Fresh Hair

https://www.instagram.com/p/CIiRe-Gqo4a/

Shine Spray Shimmer Shine

https://www.instagram.com/p/B5CqUPSllpZ/

Extra Tip:

Για να βγάλεις μια μέρα παρα πάνω χωρίς να λουστείς δοκίμασε να κάνεις τα μαλλιά σου ένα wet look.

Επειδή το wet look προυποθέτει πιο βαριά προιόντα styling όπως gel και spray για κράτημα, είναι καλό να το κάνεις μια μέρα πριν λουστείς για να ξεκινήσεις πάλι την προπονητική σου ρουτίνα μαλλιών με ολόφρεσκα μαλλιά.

info@bamhairsalon.gr(+30) 210 6800 299
Χαϊμαντά 33, Χαλάνδρι, 152 34

Copyright © B.A.M. Hair Salon - Powered by kapaweb

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram